Правила на магазина

Следните правила определят общите условия за продажба в сила в нашия онлайн магазин, достъпен на  www.enzobulgaria.bg  управляван от Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, Gliwice 44-109, NIP: 9441857579, REGON: 122463122. Предприятие Предприятието е регистрирано в Централната регистрационна и информационна система за стопанската дейност (ЦИИДГ), водена от министъра на развитието и технологиите.

 

Приложно поле на правилника

Правилата се прилагат за поръчки, направени от Потребители и Предприемачи чрез нашия онлайн магазин.

Съгласно член 22 от Гражданския кодекс, потребителят е физическо лице, което извършва правна сделка с предприемач, която не е пряко свързана с неговата стопанска или професионална дейност.

Съгласно член 43 от Гражданския кодекс предприемач може да бъде физическо лице, юридическо лице или организационна единица без правосубектност, чиито разпоредби предоставят правоспособност и която извършва стопанска или професионална дейност от свое име.

Правилата и общите условия на други предприемачи не се прилагат, освен ако изрично не се съгласим с това в писмен вид, тогава те ще станат част от договора.

 

Сключване на договора

Когато щракнете върху бутона за потвърждение и финализиране на страницата с обобщена информация за поръчката, вие правите обвързваща поръчка за продуктите в пазарската количка. Договорът за покупко-продажба е сключен, когато Вашата поръчка бъде регистрирана в IT системата на нашия онлайн магазин. След направена поръчка ще получите e-mail от нас за потвърждение на поръчката и сключване на договора.

 

Договорът за продажба може да бъде сключен на езика, който Ви интересува.

Ние запазваме съдържанието на договора и Ви изпращаме данните за поръчката и нашите Правила по електронен път на посочения от Вас имейл адрес. В допълнение, информация относно вашите поръчки е достъпна чрез вашия клиентски акаунт. Правилата са достъпни и на нашия уебсайт по начин, който ви позволява да получавате, възпроизвеждате и записвате съдържанието.

 

Доставка на продукти

В някои случаи разходите за доставка могат да бъдат добавени към посочените цени на продуктите. Поръчаните продукти се доставят чрез куриерски фирми, които си сътрудничат с нас. Подробна информация за наличните методи, дати за доставка и транспортни разходи е представена при подаване на поръчка и в специален информационен раздел на уебсайта на нашия магазин.

Предлагаме и възможност за лично вземане на продукти от района. 100 злоти. (само поръчки направени и платени предварително - след предварителна уговорка с нашия отдел за обслужване на клиенти за определен ден и час)

на адрес: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice, в следните часове:

  • Понеделник - Четвъртък: 7:00 - 15:00ч

  • Петък: 7:00 - 14:00ч

 

Плащания

В нашия онлайн магазин ви предлагаме различни начини на плащане, включително:

  1. Плащане при получаване - можете да платите в брой при получаване на поръчаните продукти.

  2. Електронни плащания (електронни плащания) - ние позволяваме онлайн плащания чрез услуги за онлайн плащане. Ние приемаме различни методи на плащане като кредитни карти, дебитни карти и системи за електронни плащания.

  3. Плащане с традиционен банков превод по банкова сметка на нашия магазин - при избор на този начин на плащане, след направена поръчка, ние ще Ви изпратим данни за извършване на превода по имейл.

  4. Освен това с помощта на посредници можете да се възползвате от разсрочено или разсрочено плащане.

Процесът на изпълнение на поръчката ще започне , след като цялата сума на плащането бъде кредитирана в нашата сметка. Поръчаните продукти остават собственост на магазина до пълното изплащане на продажната цена.

Подробна информация за наличните начини на плащане, включително интегрирани услуги за онлайн плащане, видове електронни плащания и възможни допълнителни разходи, е представена при извършване на поръчка и на уебсайта на нашия магазин в специален информационен раздел относно плащанията.

 

Право на отказ

Съгласно закона, потребителите и предприемачите, които правят покупка, която не е свързана с търговската им дейност, имат право да се откажат от договора в 14-дневен срок от датата на получаване на стоката.

 

Процедура за връщане 

Продавачът се задължава да върне на Клиента всички получени плащания незабавно и  във всеки случай не по-късно от 14 дни от датата, на която Продавачът е бил информиран от Клиента за решението да упражни правото си на отказ.

При връщане на част от поръчката разходите за доставка не се възстановяват.

Връщайки получената полза под формата на поръчани стоки, Клиентът трябва да изпрати обратно или да предаде артикула заедно с доказателство за покупка , например номер на сметка, на която ще бъдат върнати средствата.  

Клиентът поема преките разходи за връщане (връщане/предаване/опаковане) на артикула (член 34, § 1 от Закона от 30 май 2014 г. за правата на потребителите)

На връщане подлежат само неупотребявани стоки без следи от употреба.

Клиентът носи отговорност пред продавача за намаляване на стойността на стоката поради неправилната й употреба. Той има право да разглежда естеството, характеристиките и функционирането на стоката по начин, който би могъл да направи в стационарен магазин. Той обаче не може да използва нещата неограничено. Ако го направи, Продавачът има право да го таксува с допълнителни разходи във връзка с намаляването на стойността на стоките (член 34, § 4 от Закона от 30 май 2014 г. за правата на потребителите)

Няма да се приемат връщания на Продукти, изпратени за сметка на Продавача или наложен платеж.

Разпоредбите на тези правила не се прилагат за Купувачи, които не са потребители по смисъла на чл. 221 от Гражданския кодекс (Дневник № 16, т. 93, с измененията), т.е. лица, които извършват правни действия, пряко свързани с тяхната стопанска или професионална дейност. Стоките, закупени от Предприемача, не подлежат на връщане.
Компанията не приема колети с наложен платеж.

 

Ние сме само онлайн магазин. Всички връщания трябва да се изпращат до:

Enzo Polska Grzegorz Glogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

или до някой от нашите пунктове  във вашата страна.
 

Щети, причинени по време на транспорт

За потребителите:

В случай на покупка от разстояние, нашият магазин винаги носи риска от повреда или загуба на продукта по време на транспортиране. Ако поръчаната стока има повреди по външната опаковка или стоката вътре - следва незабавно (при получаване на пратката или до 7 дни от датата на получаване) да съобщите резервациите си на превозвача и да напишете протокол за щета, който да е основание за предявете претенции към превозвача и се свържете с нас.

 

За предприемачи (с изключение на физическите лица, които сключват договор, пряко свързан с тяхната стопанска дейност, при условие че този договор няма професионален характер, т.е. те са т.нар. „квазипотребители“, както и еднолични търговци, упражняващи определени потребителски права):

Въпросът за отговорността за доставката на стоки изглежда различно, отколкото в случая с потребителите. Рискът от загуба или повреда на продукта по време на транспортиране преминава върху вас, когато го предадем на спедитора, превозвача или друго лице, отговорно за изпращането. Ние не носим отговорност за загуба, повреда или повреда на продукт, възникнали след като е бил предаден за превоз и преди да бъде доставен, или за забавяне на доставката, причинено от превозвача.

 

Моля, имайте предвид, че отговорността за щети, причинени по време на транспортиране, е различна за потребителите и предприемачите, така че е важно да прочетете съответните условия в нашите правила и условия.

 

Гаранционни претенции

Гаранцията покрива всички дефекти, открити през периода, посочен в § 2 раздел 1 от ОУ, произтичащи от причини, присъщи на Продукта.

Открити по време на гаранционния срок дефекти или повреди на Продукта следва да бъдат докладвани на Гаранта незабавно, но не по-късно от 7 дни от датата на откриването им.

Продукт, за който се установи, че е дефектен, трябва незабавно да бъде изключен от употреба под страх от загуба на гаранцията.

Гаранционната процедура важи само за комплектовани продукти, годни за сервизна проверка, без дефекти и механични повреди в резултат на външни фактори.

Купувачът се задължава да достави продукта в опаковка, която не позволява повреда на продукта по време на транспортиране. Отговорността за повреди, произтичащи от неправилна защита на стоките по време на изпращането, се носи от купувача. 

При неоснователна рекламация (рекламация на работещ уред или когато повредата е причинена от клиента), жалбоподателят ще заплати разходите за експертиза и ще бъде длъжен да вземе пратката за своя сметка.

Оборудването , което не е взето от склада в рамките на 1 месец от издаване на становище и информиране на клиента за необходимостта от получаване на стоката, се изхвърля.

 

Гаранцията не покрива дефекти на продукта в резултат на:

а) механични повреди,

б) употреба, несъвместима с инструкциите за употреба или предвидената употреба на продукта,

в) случайни събития, включително мълния, пожар, наводнение, високи температури и химически фактори,

г) неправилна инсталация (сглобяване) и конфигурация (несъвместими с правилата, съдържащи се в ръководството),

д) неизправност на други инсталации (напр. електрически, отоплителни и др.) и/или устройства, засягащи работата на продукта,

f) използване на продукта в противоречие с предназначението му,

g) неправилно сглобяване, поддръжка, съхранение и транспортиране на продукта.

 

Гаранцията не покрива консумативи, елементи, които не са произведени директно от производителя, както и елементи, обхванати от гаранцията на трети страни.

Нарушаването от страна на Клиента на сигурността на Продукта (пломби, гаранционни стикери, стикери, съдържащи серийния номер), както и извършването на модификации на устройството или ремонт на устройството от страна на Клиента – води до изтичане на тази гаранция.

Гарантът не носи отговорност за щети и загуби, произтичащи от невъзможност за използване на ремонтираното устройство.

Правните отношения между купувача на устройството и Гаранта се уреждат единствено от разпоредбите на тази гаранция. Допълнителни искове за щети са изключени, освен ако не произтичат от повелителни разпоредби на закона.


 


 

Гаранционна рекламация и процедура

чрез електронна поща на следния адрес: reklamacje@enzopolska.pl

писмено на следния адрес: Enzo Polska Grzegorz Głogowski, Anny Jagiellonki 24A, 44-109 Gliwice

телефон за връзка е възможен на следния телефон: +48 32 555 04 75

Рекламираните стоки трябва да бъдат изпратени обратно на адреса на продавача Enzo Polska ul. Anny Jagiellonki 24a 44-109 Gliwice, заедно с доказателство за транзакцията и формуляр за рекламация, съдържащ данните на Купувача и описание на заявения дефект. Компанията не приема колети с наложен платеж.

    За да ускорите уведомяването, моля, предоставете подробна информация относно рекламацията, а в случай на имейл или писмено уведомление, прикачете снимка или видео, показващи дефекта на стоката. Ако няма артикули в получената поръчка, моля изпратете снимки на всички артикули, получени до момента - за да идентифицирате липсващите части.

    Разходите за доставка на рекламирания продукт са за сметка на клиента. Ако рекламацията бъде уважена, имате право на възстановяване на направените разходи. Ако методът на доставка на Продукта, избран от Купувача, е различен от най-евтиния метод на доставка, предложен от Продавача, Продавачът не е длъжен да възстанови на Купувача разходи, надвишаващи цената на най-евтината пратка (чл. 33 от Закона за 30 май 2014 г. относно правата на потребителите)

     

    Гаранционни рекламации

    Продавачът носи отговорност пред Потребителя, ако продаденият артикул има физически или правен дефект (Гаранция), в съответствие с правилата, определени в Гражданския кодекс от 23 април 1964 г. (Законодателен вестник 1964 г., № 16, точка 93, както е изменен) и следователно рекламация за стоките може да бъде направена поради физически дефект, който се състои в несъответствието на продадения артикул с договора, или поради правен дефект, по-специално ако продаденият артикул е собственост на трета страна.

    Купувачът може да подаде рекламация по гаранцията, ако бъде открит физически дефект в рамките на две години от датата на доставка на артикула на Купувача.

    Съгласно чл.559 от Гражданския кодекс продавачът отговаря за недостатъци, които са съществували към момента, в който опасността е преминала върху купувача или произтичат от причина, присъща на продадената вещ по същото време. По този начин продавачът не носи отговорност за дефекти на продукта, причинени от действията на купувача.

    Отговорността на продавача по гаранцията се отнася само за Купувачи, които са Потребители. Потребителят е физическо лице, което извършва правна сделка с предприемача, която не е пряко свързана с неговата стопанска или професионална дейност (член 22 от Закона от 23 април 1964 г., Гражданския кодекс).

    Всички оплаквания, изпратени от Предприемачи, ще бъдат разгледани съгласно Общите гаранционни правила на онлайн магазина Enzo Polska.

     

    Срокове

    Всички гаранционни претенции ще бъдат разгледани във възможно най-кратък срок, не по-късно от 14 работни дни от датата на физическото приемане на устройството за сервиз.

    В случай на приети заявки, дефектите ще бъдат отстранени възможно най-скоро. При необходимост от внос на резервни части от чужбина, Гарантът си запазва правото да удължи срока на изпълнение на гаранционното обслужване със срока, необходим за внос и/или производство на горепосочените части. части, но не повече от 90 дни.
     

    Други условия

    Гарантът допуска възможност за извършване на платени сервизни ремонти на продукти, включително следгаранционни ремонти, чиито условия ще се договарят всеки път между Купувача и Гаранта.

    При закупуване с фактура (FV) и ако продуктът се окаже повреден, запазваме правото да откажем връщането. В такъв случай моля свържете се незабавно с нашия обслужващ персонал, за да обсъдим следващите стъпки.

     

    Услуги, предоставяни по електронен път

    За да използвате нашия онлайн магазин, включително да разглеждате асортимента и да правите поръчки, е необходимо да притежавате мултимедийно устройство с инсталиран уеб браузър и достъп до интернет и електронна поща. В настройките на браузъра е препоръчително да активирате JavaScript и запазване на бисквитки. Потребителите са длъжни да използват онлайн магазина по начин, съобразен със закона и благоприличието, като е забранено предоставянето на нелегално съдържание.

    Предприемаме всички необходими действия, за да осигурим напълно коректната работа на уебсайта и интерфейса на нашия онлайн магазин до степента, произтичаща от актуалните технически познания, и се задължаваме да отстраняваме всички нередности и технически проблеми, докладвани от потребителите, в разумен срок.

    Горното се отнася и за възможността за абониране за бюлетин или опционалната възможност за създаване на клиентски акаунт - ако тези услуги се предоставят като част от нашия магазин. Можете да ни уведомите за констатирани нередности или прекъсвания във функционирането на уебсайта и услугите на нашия онлайн магазин на посочените в точката за контакт данни. При жалба относно нередности, свързани с техническото функциониране на сайта на онлайн магазина, моля посочете вида и датата на нередността.

     

    Заключителни разпоредби

    Нито една от разпоредбите на тези Правила няма за цел да наруши законовите права на Потребителя. В случай на несъответствия между разпоредбите на тези Правила и правата на Потребителите, произтичащи от общоприложими разпоредби - на мястото на оспорените разпоредби на Правилниците винаги ще се прилагат законови разпоредби.

    В случай на предприемачи, всички договори, сключени с нас, се уреждат от полското законодателство, с изключение на Конвенцията на ООН относно договорите за международна продажба на стоки.

    В случай на предприемачи, юридически лица на публичното право или отделни публичноправни субекти, съдът, компетентен за нашия седалище, ще бъде съдът, компетентен за уреждане на всички спорове, произтичащи от договорни отношения между нас и вас. Предходното изречение не се прилага за физически лица, които сключват договор, пряко свързан с тяхната стопанска дейност, когато съдържанието на този договор показва, че той няма професионален характер за тези лица, произтичащ по-специално от предмета на тяхната стопанска дейност, направен достъпна въз основа на разпоредбите за Централния регистър и справка за стопанската дейност.